16 Kasım 2009 Pazartesi

ilk gün ağrısı.

bugün benim için çok zor bir gün değildi. okula gittim. ilk ders düştü yaklaşık 3 saat kadar so cafede oturmaktan biraz sırtım ağrıdı. esasında bi ara kalktım e-1 e yürüdüm o ara bacaklarım ağrıdı sonra ottoya bilardo oynamaya giden gençleri izlemek için ecemle ottoya gidelim dedik o ara sol ayak baş parmağım pek bi ağrıdı. 1 deki derse girincede gözlerim ağrıdı. neyseki bunlar çok mühim ağrılar değildi. eve döndüm eve dönüş yolu birazcık vucudumdaki tüm kemiklerin ağrımasına yol açtı zaten shuttle da çok konuştuk insanların başını ağrıttık öyle olunca benim de başım ağrıdı. eve yürürken biraz rahatladım. ama yürüdükçe yorulmaya başladım ve dalağım ağrıdı. sonra eve girdim. kafamı dinlemek için odama çıktım. pijamamı giydim bilgisayarımın başına oturdum. tam rahatladım falan. annem dedi bakıköye git pasaportunu al seyahate gidicez. haydaaaaaa. neyse babam ben seni götürürüm dedi. gittik bakırköye adam dedi 4:30 da kapandı. Ayol dedim 10dk dan bişey olur mu? olur dedi adam izin vermedi girmeme. neyse ikna ettim polis amcayı git bak var mı biri dedi. gittim varmış. ay adam kıllık yapıyor yolladık pasaportları diye. yalvar yakar adamı ikna ettim baktı. adamı ikna edene kadar dilim ağrıdı. neyse aldım gittim. yolda babam başımı ağrıttı.
of çok yorgunum. heryerim ağrıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder